segmen:kartun kesukaan saya!

12/08/2011 02:21:00 PM
cekidot! wazzup2... (menyol ap):p.. hai.. tadi ad sorang budakcomel *comel ke?? hakhakhak.. dy ad tag suroh join segmen nieh... segmen nye ialah.. tengok tajok entry kat atas too ye.. oke nak buad ni..

nak join.. klik lah..

wokee.. kartun kesukaan saya ea? erm... INUYASHA.. tahu tak kartun yang mane satu??


ha!yang ini lah.. cerita dye best sangat.. Kisahnye merupakan pengembaraan Kagome Higurashi, seorang gadis yang boleh merentasi zaman silam dan kini melalui perigi misteri, serta makhluk separuh jembalang bernama InuYasha, serta sahabat-sahabat mereka yang bersama-sama berjuang untuk mengumpul serpihan permata suci Shikon no Tama (yang dipecah kan secara tidak sengaja oleh kagome) dan menjauhkan permataitu dari genggaman jembalang . lagi satu yang aku suke pasal cerita ini ialah terdapat satu makhluk yang comel gilerr!! suke,suke.. hihi..


haa, ni lah dia.. comei kan.. ;p








6 comments:

izah :) said...

comel lah..hihi..

eCha said...

@izah :) HAHAH.. sape comel???

cik najiha said...

saiya suka spangebob ! :)

inuyasha pun oke jugak hehe.

jom singgah sini : http://saiyapunyastory.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html

eCha said...

@cik najiha ^.^

Nisa Greennnpanda said...

salam n hye~!!

Inuyasha..xtgk pun, juz bc komik die je sket2, hehe...

http://greennnpanda88.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html

eCha said...

@Nisa Greennnpanda wsalm.. n hye... :)