Happy Birthday To Me

5/06/2013 08:46:00 PM
Hai . Tanggal 3/5 maka jatuhlah hari lahir aku yang ke 18 tahun.. Dah tua dah aku nie rupanya.. :D. Alhamdulillah, dah 18 tahun aku hidup di bumi ALLAH S.W.T ini. Sempena hari jadi aku , aku dan kawan-kawan telah menselebratenya di Marrybrown. hee, to je yang mampu, nak pergi yang mahal-mahal, tak ada duit. maklumlah., penganggur terhormat lah katakan.. Biasalah, aku pergi dengan dua rakan aku iaitu izah dan didie. Diorang je kawan yang aku ada nak pergi bersama-sama.. Malas nak tulis, jom je lah tengok gambar .. hee

Abaikan abang MB yang kat belakang tuh. tengah betulkan baju .. bhaha!!

okey , nie didie. suke penuhkan gamba dye kat handfon izah.. hu~

Gamba izah tak ada masa dekat MB. Dia memang segan-segan nak amik gamba. huu. Lepas kitaorang celebrate kat MB . Budak dua orang to dah rancang pulak nak kenekan aku. Pukul 3 didi amik aku dekat rumah. Sebelum itu, izah ada telefon suruh pakai baju putih lengan panjang. Aneh betul budak nie suruh aku baju lengan panjang dan warna putih bagai ni. mesti ada apa-apa nie. So, aku layan je lah kan, tanpa mengesyaki apa-apa. Selepas itu ,apa lagi terus lah diorang baling belon yang diorang dah isi dengan pewarna makanan agaknye. Habeh baju aku wane putih terus jadi wane hijau.. Hampeh.. dah baling belon, di baling lagi dengan tepung. Dah nak jadi cengkodok pulak aku rasa. Last sekali diorang baling gune 10 biji telur. Makk aii , cam tanak banyak pulak kan.. Dah memang jadi cengkodok aku rasa.. haha..

Belon , aku akan merindui kau nanti.. muahah


Auchh! abaikan muke kuh yang annoying ya amat too.. Terpakse kembangkan hidung , sengetkan mulut dan julingkan mata sebab nak menahan bau hanyir telur yang bercampur dengan tepung dengan aer pewarna... hahah...  Last-last, inilah hasilnya... bahaha!!.. 


P/S: Hari jadi korang nanti aku pekene hebat-hebat... muahahah!!!


CEPAT KLIK SINI !!










9 comments:

nini said...

HAPPY BESDAY....moga panjang umo dan dimurahkan rezeki..amennn

Noura Qifays said...

Happy Birthday ! :)
may allah bless you always dear :)

eCha said...

@nini wahh... aminnn... terima kasih yee... :D

eCha said...

@Noura Qifays amin.. terima kasihh.. ^^

Sherlyanna angiela Martin said...

Happy birthday.. Bestnya kalau ada suprise... Hehe... Semoga panjang umur dan selamat maju jaya.. :))

eCha said...

@Sherlyanna angiela Martin hehe.. terima kasih yaa.. :D

Isabel Diaz said...

SELAMAT HARI JADI

eCha said...

@Isabel Diaz terima kasihh.. :D

Alien Ohsem said...

Happy Belated B'day :D

http://alienfromthepluto.blogspot.com/