Simple giveaway

4/04/2013 05:07:00 PM
klik banner....

     KELEBIHAN JOIN GIVEAWAY INI : 
Hari ini nak join satu Giveaway yang sangat menarik , kenapa menarik ? sebab melalui giveaway ini kita boleh memuji kebaikan-kebaikan atau kelebihan-kelebihan yang berada di dalam blog kita.. hehe...walaupun blog kita tak sehebat or tak setanding dengan blog para blogger yang pemess.. :D . Oleh itu, dengan menjoin kan diri kita dalam Giveaway nie , kita dapat menulis dengan bangga nye kebaikan, kecantikan, kelebihan, keanggunan, dan ke ke lagilah mengenai blog kita.. sebab apa? ini blog kita , sukahatilah nak tulis apapon... hehe.. ye daakk?


KELEBIHAN BLOG SAYA :

1. HEADER

Diantara kelebihan-kelebihan yaang berada di dalam blog saya ini ialah saya mempunyai header yang sangat menarik. Tapi bagi saya lah, tak tahu lah kalau bagi kaurang kann.. munkin header saya ini biasa-biasa sahaja. Tetapi, header ini ialah hasil kerja saya yang pertama sekali dengan menggunakan adobe photoshop tanpa menggunakan pertolongan orang lain. hee. Saya sangat teruja dan terharu apabila header ini sudah siap dan di pasang di blog saya.. cehh... 


header saya . =D

2. SIDEBAR

Kelebihan yang lain yang terdapat dalam blog saya ialah saya mempunyai sidebar yang kemas dan teratur. Mempunyai widget Owner untuk memudahkan blogger lain mengenali saya dengan lebih dekat lagi. Selain itu, mempunyai widget Shoutbox dari SHOUTBUSUK , dengan ada nya shoutbox para blogger yang datang blogwalking di blog kita boleh meninggalkan jejak mereka apabila mereka berada di blog kita. Yang paling penting sekali saya mempunyai widget Follower yang memudahkan blogger untuk memfollow kita. Nak cakap sekali kepada blogger lain, sila letak widet follower anda, hal ini kerana, jika tidak ada widget to saya tidak boleh follow korang kerana dah limit. terima kasih. :). Akhir sekali, saya mempunyai bahagian Credits di sidebar kerana jika tidak ada mereka akan bash saya.. hikhok.. tak delah. Sebenarnya untuk memberi penghargaan kepada mereka yang telah banyak membantu saya dalam menghasilkan blog ini...


nampak tak Shoutbox dan widget Follower saya... =D

3. COMMENT BOX

Saya telah menggunakan pop up windows untuk blogger komen-komen. Hal ini kerana, pernah saya membaca satu article blogger lain post dekat entry dye tips-tips orang ramai nak komen dekat blog kita ialah dengan menggunakan popup windows komen. Dengan menggunakan popup windows para blogger mudah untuk memberikan komen di blog kita. Jika menggunakan comment form, mereka kata lambat nati. Saya pun tak tahu apa yang lambatnye... :D . Saya juga tidak memasang WORD VERIFICATION dalam blog saya kerana dengan memasang itu boleh menyusah kan para blogger untuk   komen di blog kita. Selain itu, saya juga memasang butang reply back untuk membalas kembali komen-komen para blogger yang datang tinggalkan komen di blog saya. 


pop-up window comment

nampak tak bentuk kamera to? to lah butang reply back.. hehe..

4. WEIGHT

Blog saya agak cepat jugak lah nak loading sebab saya tak banyak letak widget. Tapi tak tahu kalau kaurang bukak blog saya lembab. hehe. Saya pengguna broadband, kira boleh lah nak bukak blog nie. Masih ada kesabaran lagi untuk menunggu.. hehe..

oke, saya harap kaurang tak menyampah lah ea saya tulis camnie. hehe. kalau ada salah mintak maaf yee... :D. Assalamualaikum.


p/s : JOM JOIN JOIN GA SAYA DAN RAKAN KLIK SINI