Segmen: 20 Soalan Untuk Farahin

2/17/2013 03:49:00 AM


lapliplaplip!! pening pulak tengok banner dekat atas too. walau pun macam to tapi kool beb! awsem~~ hehe:D.. aduhhhh.. 20 soalan ea.. ape ye nak tanye kat farahin nie... em...... ting...!! idea *come to me*.. 
ahaa!! oke, meh ushhaa soalan kat bawah nie ea.........

THE QUESTION IS:
  1. pernah korek hidung senyap2 selepas itu selet di dinding bilik air??
  2. adakah anda mase kecik2 dulu mempunyai bantal busuk?? atau masih ada sehingga sekarang..
  3. pernah kentut senyap2 tak??
  4. ngumpat kawan baik sendiri??
  5. ada boyfriend??
  6. kalo ada boyfriend, pernah kutuk dye kaw2 tak??
  7. kadang-kadang mempunyai sifat iri hati dengan adik beradik??
  8. ada hadiah tak segmen nie?? hehe
  9. kalau ada, ape hadiah nye?? huhu..*jangan mara, gurau je....
  10. malas ke rajin belajar??
  11. kalo rajin suka subjek ape??
  12. farahin apa maksud nye??
  13. pernah sakat2 orang or membe??
  14. kalau pernah, apa yang di sakat...?
  15. suke gigit kuku...??
  16. twitter, facebook, ke bloging?? paleng kerap duduk depan lappy
  17. macamane boleh terfikir nak buad segmen nie??
  18. sekarang tengah buad ape??
  19. minat math tak??
  20. ade idea tak nak bagi soalan ap???
  21. last... da cukup 20 soalan kan??? hehe


orite... gud luck.. selamat menjawab yee...~ piss yaww




 izah, mira, someone





2 comments:

nuyeeqa said...

hahaha! kelakor soalan

eCha said...

@nuyeeqa

haha.. soalan spontan too..>_<