keropok lekor

3/11/2013 09:09:00 PM
tadi aku baru je lepas goreng keropok lekor yang mak aku beli tadi... tapi dengan sekejap nye bentuk nye berubah dengan drastik nye.. haish... bek2 selere nak makan jadi kurang selere nak makan.. huhu.. meh aku tunjuk gamba nye semasa dan selepas di goreng....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


hah.. gambar kat atas nie adalah gambaran semasa menggoreng keropok lekor.. nampak , bentuk dye besar dan mengembangkan?? kite tengok pulak keropok lekor selepas digoreng...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



hah , tengok jadi gepeng pulak keropok lekor nye.. hihik.. kenape ek jadi mengecut? nak kate bukak api besar mase masak tadi , tak kot.. sebab aku punye api mase masak to kecik je.. agak cukup lame lah nak angkat keropok lekor dari kuali to.. huhu... agaknye memang camnie ea lepas da mask keropok lekor.. haha... tak pe lah.. da masak kan.. makan je lah.. da lapar lah kata kan... hehe.. 

okeh lah.. nak makan kopok lekor nie.. hehe.. bye...


LEPAS TO KLIK SINI------>korangmemangbaik





4 comments:

Rezatul Akma said...

gepeng tu apa ? haha .esok aku datang ,jangan lupa goreng eh :p

eCha said...

@Rezatul Akma hhaa..gepeng to kurus lahh.. hehe.. bole.. dtg ar.. ku gorengkan... hihi

Faridzuan said...

Oh, sedapnya! Keropok lekor idaman hati dan kalbu oh oh oh!

eCha said...

@Faridzuan wahh.. awak minat kopok lekor eah.. huhu